Huisregels Fysiotherapie

Wanneer u een afspraak heeft, meldt u zich bij de receptie, u kunt daarna in de wachtkamer plaatsnemen. Uw fysiotherapeut zal u dan op de afgesproken tijd ophalen.

Wanneer u 10 minuten na het verstrijken van de begintijd van uw behandeling nog niet door uw therapeut gehaald bent, meldt u dan s.v.p. even bij de receptie om navraag te doen.

Het aantal behandelingen dat door uw verzekering wordt vergoed, verschilt per verzekeraar. Dat maakt het voor ons ondoenlijk om alle verschillende regelingen te kennen en u dient dan ook zelf uw behandellimiet en vergoedingen in de gaten te houden. Check dus zelf uw polisvoorwaarden!

Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u deze 24 uur van tevoren telefonisch af te zeggen. De verzekeraars zullen de niet-nagekomen afspraken niet vergoeden. Wij zijn verplicht deze kosten bij niet tijdig afmelden bij u zelf in rekening te brengen.

Wanneer we, om welke reden dan ook, uw nota niet vergoed krijgen door de verzekeraar, wordt deze naar u persoonlijk gezonden. U blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor betaling van onze nota’s.

Met nagenoeg alle zorgverzekeraars hebben wij afspraken gemaakt en declareren we digitaal bij hen voor contractueel afgesproken tarieven. In alle andere gevallen gelden de vermelde praktijktarieven.

Bij het niet of niet tijdig betalen van een rekening, zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.

Cliënten dienen zich volgens de algemeen geldende (fatsoen-)normen en waarden te gedragen, personen die aanstootgevend gedrag vertonen/ventileren worden verwijderd uit het pand.

De praktijk is niet verantwoordelijk voor diefstal of verlies van eigendommen in het pand of op het buitenterrein (auto, fiets).

Huisdieren zijn in het pand niet toegestaan.

In verband met uw privacy bespreken we uw en andermans problematiek niet met derden.

Graag uw mobiele telefoon uitschakelen. Dit kan namelijk de behandeling verstoren.

Wanneer u klachten heeft, bespreek ze dan eerst met uw behandelend (sport)fysiotherapeut of manueel therapeut. Ook kunt u een andere collega vanFysio4you hierover aanspreken. Is dit niet naar uw tevredenheid, dan kunt u een klacht over uw fysiotherapeut indienen bij het KNGF.

Klachtenregeling Fysiotherapie

Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het KNGF. Heeft u klachten, dan vragen wij u die te melden. Wij zullen u van de procedure op de hoogte stellen. Zie ook www.defysiotherapeut.com

Fysio 4 You heeft ook een eigen klachtenregeling.

Klik hier om het klachtenformulier te downloaden.

Nieuwe ideeën?

U als gebruiker/patiënt kunt het best beoordelen wat waar u tevreden over bent. Of waar u nog verbeterpunten ziet.  Wij zijn benieuwd naar uw mening, zodat wij naar onze klanten kunnen luisteren en eventuele aanpassingen kunnen aanbrengen/verzorgen.

Klik hier om het Idee?nformulier te downloaden.